Маказа

Род, народ, родина

четвъртък, 4 октомври 2012 г.

По радиото



Споделям интервюто си в радио Пловдив, посветено на цикъла женски празници в българската традиция.

Представям ви първата част от интервюто.



Това е запис на предаването По нашенски с Калинка Згурова и нейни ученици в радио Хоризонт в неделя.
Благодаря за поканата в предаването на Юлия Цанкова- водещ на "По нашенски с Калинка Згурова и нейни ученици", благодаря на голямата българска народна певица от Мистерията на българските гласове- Калинка Згурова и мой учител за голямата й любовта към българското и към музиката, благодаря за огъня, който пали. Както самата тя казва "Ние сме огнените хора". Така е. Тук изпълнявам две песни от магичната Родопа планина под съпровода на Емил Тодинов на каба гайда. Прекрасен си Емо. ;-)
Ако трябва да съм честна...аз така си връщам силата и сега я споделям и с вас. Една малка българска приказка.


 



IYI

Приятели здравейте, утре неделя заповядайте във второ студио на Българското национално радио от 14.00 часа, ако искате да чуете изпълнения наживо на българска народна музика.
Мен не ме търсете сред публиката, защото ще съм на сцената. Ще изпълня няколко песни от магичната Родопа планина, а на гайдата ще ми приглася Емил Тодинов. За тези, които не могат да присъстват могат да ни гледат наживо по радио Бинар- BINAR.BG.
IYI



http://bnr.bg/horizont/post/100652106/po-nashenski-ot-vtoro-studio-na-bnr

Това е  интервю за Българското Национално Радио, което направихме в деня на Музиката 27.10. свързано с народното пеене и посветено на деня на Музиката.
Интервю с Ана Българско Национално Радио/ Interview with Ana Bulgarian Nationa Radio
                                          
В ефира прозвучаха мислите на Учителя Петър Дънов за музиката, както и прекрасната песен "Катерио моме". Отправям голяма благодарност към Нина Колева, по чиято покана бях гост на Българското национално радио по такъв прекрасен повод. Публикувам интервюто за всички вас, които иска да го чуят и да станат съпричастни на прекрасните послания, които отправихме в ефира над цяла България.



0 коментара:

Публикуване на коментар